Avatar billede drean Nybegynder
23. marts 2001 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
9 løsninger

Hvad syntes i om steenfeldt.com ????

Hej

Jeg vil gerne lige have lidt ros/ris af jer, hvad syntse i om siden:

http://steenfeldt.com

Meningen er en ganske simpel side, med lidt referencer o.l.
Der er ingen indhold endnu.

Gerne en vurdering på 13-skalaen

Takker :)

/DreaN\\
Avatar billede xerex Nybegynder
23. marts 2001 - 22:16 #1
Hej!

Det er måske LIDT for enkelt, efter min mening. Og tror nok du skal droppe den der Bamse-ting du har, det giver nemlig siden et lidt for useriøst design. Og det er måske ikke det bedste hvis du gerne vil have seriøse kunder osv...

Ellers ser det vel meget godt ud, men jeg syntes lige som der mangler lidt orginalitet..

På en 13 skala : 8^  ( 8 pil opad)

Håber du kunne bruge det til noget

MVh
Thomas Skaarup
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
23. marts 2001 - 22:16 #2
9@13
Jeg synes at det er fed grafik. Der er ikke helt så meget at skrive om den, da den er meget lille!
Men den skal nok blive flot  :-)
Avatar billede bacha Nybegynder
23. marts 2001 - 22:17 #3
Rigtig pænt og dejligt enkelt design.
11 uf af 13.
Måske baren i toppen skulle gå helt ud til højre hjørne!

Mvh. Bacha!
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 22:18 #4
Den virker meget kantet.

F.eks afslutningen på topbaren...alt for brat.

Du har en heftig brug af scanlines i dit interface, det fremme ikke ligefrem læsevenligheden.

De 2 \"ting\" forneden i hovedsiden...hvad gør de godt for? Er det noget statestik eller hvad?

En skam at Bamsen ikke er fremhævet...den ville bryde det triste i dit design.

Og lig noget tekst på siden, så er der noget mere at bedømme og det er nemmere at se tingene i en sammenhæng.

Så en karakter indtil videre 5@13
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:18 #5
Ret flot, men det passer ligesom ikke med der hvor menuen er og så selve siden med det hvide. Det ser ikke godt ud måske skulle du vælge en anden ind hvid.. ved ikke:))
hvis man ser bort fra den hvide overgang..
Så ville jeg give
9½@13
Avatar billede kaspikov Nybegynder
23. marts 2001 - 22:23 #6
Lidt for enkel efter min smag, du burde vælge en grøn (meget lys) til din baggrung, den hvide er ikke køn, ellers flot... Din nav-bar kunne godt bruge et løft, den passer ikke ind i resten.

8@13

/Casper
Avatar billede microtec Nybegynder
23. marts 2001 - 22:37 #7
Der er jo ikke rigtig noget indhold på nogen af siderne, så det er meget svært at danne sig et indtryk af hvad du egentlig vil med dit site.

Det virker meget bart og underligt med det store hvide område i højre side når man kører 1024x768.

Jeg har svært ved at forstå hvad bamsen skal symbolisere. Er det et site for legetøj?

6@13 (hvor vil de der giver 11 gøre når der kommer et rigtig flot design????)
Avatar billede drean Nybegynder
23. marts 2001 - 22:38 #8
Tak, nu skal det lige siges at jeg ikke er den store designer, og selv er ret tilfreds med resultatet indtil videre, jeg har prøvet at smide lidt hurtig tekst og billeder ind, som hvis man var under reference siden.

Så har jeg fjernet bamsen, da den alligevel ikke vill makke ret
Avatar billede drean Nybegynder
23. marts 2001 - 22:41 #9
Siden skal blot bruges som reference, til de sites jeg har udviklet og lavet på. primært til en slags online CV.
Avatar billede drean Nybegynder
23. marts 2001 - 22:43 #10
Prodic> tjaa...de to dimser i bunden var fordi jeg sad på w3.org og prøvede de forskellige \"testmaskiner\" til at se om det var kodet 100% rigtig html4.01 og CSS, og så besluttede jeg mig for at sætte dem på, for at det ikke skulle se så trist ud :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. marts 2001 - 22:45 #11
grafik? hvor? jeg kan ikke se nogen ordentlig grafik på siden.

ikke for at være for kritisk, men den er ikke meget at blære sig over. lav noget mere grafik på siden.

indholdsmæssigt er lidt svært at bedømme, når kun den ene side er der. men den indeholder heller ikke det vilde.

7@13 :-(
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
23. marts 2001 - 22:50 #12
Hvad med at lave sådan at menuen, har en anden baggrund end de der scanlines.
Ellers meget flot, og enkelt!
9@13

Kim Roelsgaard
http://www.roelsgaard.dk
Avatar billede drean Nybegynder
24. marts 2001 - 16:21 #13
Takker, nu har jeg lidt at arbejde med :)