Avatar billede puppetmaster Nybegynder
16. februar 2005 - 08:15 Der er 1 løsning

Konfig af FrontPage Server Extensions

Jeg synes jeg har lidt problemer med FrontPage Server Extensions på mit website hos www.surftown.dk
Problemet er at når jeg konfigurerer FSE til 2 brugere, som jeg vil have skal have Author status (tror jeg nok det hedder), så har de stadig mulighed for at ændre Theme'et på sitet! Det står der i beskrivelsen af rollen at de IKKE skulle have. Næste skridt i sikkerhedsniveauet er den almindelige User (og jeg vil gerne have at de har mulighed for at oprette/opdatere sider)
Hvad går der galt? Er det mig der misforstår rollerne?
Jeg loggede på med en af brugernavnene og forsøgte at ændre hele sitets theme, hvilket ikke lykkedes, men den åbne .html fil BLEV ændret! Dvs. de kan ændre en side af gangen, Theme-wise... :(
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
24. februar 2005 - 11:11 #1
Nå, må kigge på books24x7