Avatar billede deadlydoom Nybegynder
15. februar 2005 - 17:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft

Hejsa
Jeg har et problem.... :p
Jeg har world of warcraft installeret kan gå ind i det,(har oprettet konto) men den nægter og connect... Den siger unable to connect..

Skal der åbnes en port evt.?

Har cybercity og en Zyxel router derfre....

På forhånd tak
Avatar billede levich Nybegynder
15. februar 2005 - 17:11 #1
http://www.portforward.com/cportsnotes/battlenet/wow.htm. Hvis det ikke hjælper at åbne portene, så husk at få dem lukket bagefter.
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 17:13 #2
Kun en enkelt kommentar... hvis du anvender en gammel konto så vil den nok ikke fungere med en nyere version af WOW. Så skal du oprette en ny konto..
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
15. februar 2005 - 17:48 #3
Kalp selfølgelig har jeg en release konto (ikk beta)
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 18:39 #4
deadlydoom->> Derfor det kun var en kommentar:) men der nemlig nogen som ikke lige ved det :)
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
16. februar 2005 - 12:54 #5
Hehe...  Det er lidt fucked for det er en af mine venner som ikk kan komme på... jeg har prøvet hans konto jeg kan fint log på hans og min... og har har internet...

Men han kan heller ikke bruge bit torrent, men hans router er vidst gået i smader så han ringer en til CC og ****** dem til.. :P
Avatar billede levich Nybegynder
09. marts 2005 - 10:56 #6
Har du fået svar nok? Pointfordeling?
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
11. marts 2005 - 10:05 #7
Takker alle for deres indsats, men det vidste sig at min ven er lidt af en spade og hans firewall blokerede spillet..... (DOH)