Avatar billede blindpilot Nybegynder
12. februar 2005 - 23:40 Der er 1 kommentar

Subscribe newsletter

Hvordan laver jeg en "suscribe newsletter" på min hjemmeside.
vil bare gerne have en tekstbox hvor man kan skrive sin mail adresse og så trykke på subscribe, hvorefter den sender personens mail til mig eller lign. har prøvet at se en masse koder, men kan ikke rigtigt få det til at virke...
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2005 - 15:09 #1
Hej

Det er ikke så meget Frontpage det afhænger af, om dette kan lade sig gøre eller ej, men mere den server som din hjemmeside ligger på. Hvis serveren for eksempel understøtter ASP ville det være en nem sag at lave dette. For eksempel bare hvor scriptet skal gemme oplysningerne i en database og eventuelt sende en mail til dig.

Det kan selvfølgelig også godt være at man kan lave dette i Frontpage, ved hjælp af Frontpage Server Udvidelser. Men det kræver jo så også at den server som din hjemmeside ligger på understøtter sådanne.

Men den nemmeste og nok også den mest rigtige måde, er at lave det i enten ASP eller PHP...

Det kan ikke lade sig gøre i ren HTML...

Med venlig hilsen

Dan