Avatar billede hyldal Nybegynder
11. februar 2005 - 21:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke indsætte kopierede indhold på terminal server 2003

Har oplevet flere gange at brugre ikke kan paste/indsætte kopiere værdier i excel regneark på windows terminal server via klient opkobling.

Altså serveren kører, som en applikationsserver.

Er der nogen der ved om det er en kendt fejl??
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
12. februar 2005 - 16:31 #1
Havde det nu været Citrix, så ville jeg have sagt at det kunne være fordi at serveren ikke kan danne forbindelse til en af de printere der er installeret lokalt på klienten.

Ja det lyder mærkeligt men ikke des mindre er det korrekt :-)  På mit arbejde oplever nogle brugere at de får en fejlmeddelelse når de logger på Citrix. Det er en fejl i autocreation af en printer og en af de ting det giver sig udslag i er at copy/paste ikke fungerer mellem lokal og Citrix.  Hvis brugeren så logger af og på igen og rammer en anden server i farmen, så virker det.

Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med terminalserveren, men måske er det det samme.
Avatar billede hyldal Nybegynder
23. juni 2005 - 15:08 #2
skyldtes at der var anvendt copy/pase funktion i koden og det går ikke så godt på en terminal session