Avatar billede dnm Nybegynder
10. februar 2005 - 12:31 Der er 1 kommentar

Crystal reports i Asp.Net

Jeg er ganske nybegynder i både Crystal reports og Asp.NET, men ønsker at se min nyoprettede Crystal Report side på mit intranet.

Jeg bruger:

Crystal Reports 10
Virsual Studio.NET
IIS 5

Jeg har installeret dot.net framework
Jeg har installeret CrystalReports10_NET_EmbeddedInstall.msi

Ligemeget hvordan jeg prøver at loade en viewer at se rapporten i. Om det er ved et simpelt forsøg i virsual Studio eller eksemplerne i Crystal Reports mappen. Så er det samme resultat jeg opnår.

iexplorer processbaren i bunden begynder at kører ganske langsomt op imod midten af baren der stopper den og her kan den stå i en uendelighed. Der kommer ingen fejlbesked overhovedet.

Er der nogen der har haft lignende problemer og har fundet en løsning eller er der nogen der har en ide til hvordan man får det til at virke.

Mvh
Lasse

p.s.

Jeg har forsøgt mig med VB.NET eksemplerne til Window forms og de virker fint. Så jeg regner med at crystal namespace er rigtig installeret.

Jeg har desuden forsøtg at lave simple ASP.NET sider med et par textboxe som også virker så jeg regner med at ASP.NET også er rigtigt sat op.
Avatar billede dnm Nybegynder
10. februar 2005 - 14:34 #1
Når siden har stået et stykke tid og man forsøger at loade siden igen giver den mig følgende fejlbeskrivelse:

This error can occur if the Web server is busy and cannot process your request due to heavy traffic.

Kan kun afhjælpes ved at genstarte webserveren.