Avatar billede overisen Novice
10. februar 2005 - 11:26 Der er 3 kommentarer

Åbne Excel i Frontpage

Jeg har lavet en side i Excel til brug på internettet. Siden er gemt som *.html og det virker fint. Nu vil jeg gerne tilføje et par ASP tags (<%....%> på siden. Normalt bruger jeg Frontpage. Når jeg prøver at åbne filen starter Excel bare op. Kan man undgå det? og kan man i det hele taget tilføje ASP koder i Excel regneark, gemt som HTML?

mvh

Søren
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 15:14 #1
Ved ikke om det kan lade sig gøre, men prøv evt. at smide hele koden fra Excel/HTML dokumentet ind i notepad, og derefter kopiere det ind i FrontPage i selve HTML koden.
Avatar billede overisen Novice
19. oktober 2014 - 11:19 #2
ok
Avatar billede overisen Novice
19. oktober 2014 - 11:21 #3
Kan du sende mig et svar så jeg kan give point