Avatar billede benzon Praktikant
23. marts 2001 - 02:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ikke et Internt Mail System ??

Kan vi ikke få et internt mail system, det ville gøre komunikation meget nemmere, blandt brugerne og sikkert også gøre Eksperten mere Populær, og det er ikke så specielt svært at lave.....
Avatar billede Trez Seniormester
23. marts 2001 - 03:41 #1
Synes det lyder som en god ide

/Trez
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 05:13 #2
Hvad har regulære emails nu gjort ? Hvis folk ikke har skrevet en eller anden form for kontakt info under deres minisite er det nok fordi de ikke ønsker at blive kontaktet af andre end dem de SELV giver deres kontakt info ud til.
Avatar billede benzon Praktikant
23. marts 2001 - 05:16 #3
Det er sku da nemmere med en intern post kasse
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 05:19 #4
Læs lige hvad jeg skrev! Jeg skrev ikke at det var mere besværligt!
Avatar billede snowball Novice
23. marts 2001 - 07:44 #5
Umiddelbart synes jeg det er en lidt dårlig idé da det kan bevirke, at man i stedet for at stille et spørgsmål til alle på Eksperten, så skriver man bare en mail direkte til en som man mener kan svare på det, og det er jo ikke ligefrem meningen med Eksperten !

Det er jo på ca. samme grundlag at en chat ikke er blevet lavet her på siden !

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. marts 2001 - 08:02 #6
Tror også at folk tømmer deres almindelige postkasse oftere end en de har på eksperten.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. marts 2001 - 09:08 #7
Det vil vi ikke umiddelbart tage op til overvejelse, af frygt for at den viden og information som formidles via sitet, ikke længere er tilgængelig for alle som idag.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 11:04 #8
snowball:> om de skriver til en normal email adresse eller om de skriver en intern mail er vel i og for sig det samme !?

Og der er jo ingen der gider sidde og gratis svare på spørgsmål fra alle mulige folk !? I know i wouldn\'t ...
Avatar billede snowball Novice
23. marts 2001 - 11:23 #9
tdaugaard: Ja, men det er jo langt fra alle der har skrevet sin email på sit mini site. Sådan som jeg forstår benzons \"oplæg\", så skal f.eks. bare kunne vælge et brugernavn, indtaste sin besked og så klarede systemet resten ! Dermed behøver man jo ikke og kende en bruger email, men man behøver bare og kende personens brugernavn her på Eksperten.

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 13:05 #10
snowball:> som jeg skrev først så er det ikke sikkert at det er alle der ØNSKER at andre folk skal kunne skrive til dem på hverken den ene eller den anden måde UDEN at de har sagt ja til det, eller SELV givet folk deres kontakt info. Jeg kunne meget nemt forestille mig at der ville være en overflod af interne mails med folk der ville have hjælp gratis, folk der spurgte efter warez, mp3\'ere und so weiter... og DÉR ville admins have et ikke kun halvstort, men KÆMPE stort problem med at finde ud af om folk udvekslede ulovlige ting igennem det mail system.
Avatar billede snowball Novice
23. marts 2001 - 13:10 #11
tdaugaard: Helt enig! (modsagde dig jo heller ikke ;)) Jeg gider da heller ikke ha\' en masse mails fra folk der spørg\' om alt muligt mellem himmel og jord!

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 13:18 #12
snowball:> *G* hi hi.. det lød bare som om du talte FOR forslaget :-) (lidt en selvmodsigelse udfra din første kommentar *g* såe ..)
Avatar billede benzon Praktikant
23. marts 2001 - 17:32 #13
Det jeg mente i starten med et internt mail system, var at man kunne få fat på hinanden og bede eks Snowball om at hoppe ind på spørgsmål 5510 og svare vis man hved han kan svare på der. Og vis det så er det LoSkum somvi har nogle af her på eksperten, som snyder og tror vi vil gøre alt for dem nu og her, så må vi jo inorere dem og lave en funktion i det interne mail system der blokker for disse folk, så man kan sætte uønskede, bruger på en liste.

Og så syntes jeg da også det ville være fint vis admin Loggede Samtlige mails der bliver sendt i systemet.

..::::Benzon::::..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 17:39 #14
benzon:> (det navn minder mig om \"Benson\" på TvDk #2 om natten *øv* *G*)
\"Det jeg mente i starten med et internt mail system, var at man kunne få fat på hinanden og bede eks Snowball om at hoppe ind på spørgsmål 5510 og svare vis man hved han kan svare på der.\"

det er lige netop DET som jeg vil undgå. Hvis jeg ikke deltager i et spm. er det fordi det højst sandsynligt ikke har min interesse, eller fordi jeg ikke har tid til at deltage ...