Avatar billede tommypedersen Nybegynder
05. februar 2005 - 21:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installer startes op

Når jeg opretter en ny virtual server med noget asp.net kode, starter idriver.exe op hver gang jeg kalder en funktion på sitet.

idriver.exe er en del af installshield. Den søger rundt på forskellige drev og gør det hele meget langsomt.

Hvis jeg kigger i tasklisten har jeg efter kort tid mere end 10 x idriver.exe startet både af ASP user og mig selv.

Når jeg arbejder med visual studio 2003 (ASP) er det samme problem. Hver gang jeg starter en SP applikation går det rigtigt langsomt og mit floppydrev begynder at køre.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
05. februar 2005 - 22:02 #1
SP = ASP
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
17. juni 2005 - 08:07 #2
Det lader til at der er en fejl i mit profil!