Avatar billede trinepigen Nybegynder
04. februar 2005 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Disk I/0 error

Nogle der kan hjælpe???

Ved opstart af computer får jeg følgende fejl: Disk I/0 error.

Umiddelbart virker det som om at hele harddisken er gået ned, men er der mulighed for at udbedre fejlen???

Trine
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 20:56 #1
Du kan prøve at skifte fladkablet og se om det hjælper noget.
Endvidere kan du lige holde en finger på disken og mærke om harddisken spinder op under start.
Men min umiddelbare vurdering er at den er død. I/o fejl plejer at betyde en død disk.
Avatar billede trinepigen Nybegynder
28. januar 2007 - 19:43 #2
Hej Tonny

Kan vi lukke denne med et svar fra dig?

Undskyld ventetiden...

Trine
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. januar 2007 - 19:46 #3
Skidt pyt, jeg har også været fraværende *s*

Her er svaret ..