Avatar billede punk_fm Nybegynder
04. februar 2005 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatere Mozilla?

Hejsa.

Jeg kører med Linux Ubuntu og jeg vil gerne have opdateret min Mozilla Firefox.

Jeg kan selfølig nemt hente den på mozilla.org men jeg vil gerne instalere den oven i den gamle version at mozilla så jeg kan åbne den fra det top ikon der er. Kan i hjælpe mig? Hvilket dir skal den instaleres i?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
05. februar 2005 - 13:57 #1
nå.. !
Avatar billede gozar Nybegynder
05. februar 2005 - 17:35 #2
Formodenlig fre en konsol:
apt-get update
apt-get upgrade

Og hvis det ikke virker kan du prøve at tilføje et debian unstable mirror til din /etc/apt/sources.list da ubuntu er bygget på debian