Avatar billede delphimann Nybegynder
22. marts 2001 - 13:06 Der er 3 kommentarer

online

I kunne gør så man kunne se om en bruger var online så man ikke sad og ventede... *sS*
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2001 - 13:18 #1
Der er blevet forslået noget lign, men jeg tror ikke at de har tænkt sig at lave en ICQ lign ting.
Avatar billede benzon Praktikant
23. marts 2001 - 02:44 #2
Det skulle da være rimelig nemt at lave, det er vel ikke mega svært at lave et script der finder ud af om man er Online eller Offline
Avatar billede tupsy Nybegynder
27. april 2001 - 04:45 #3
Jeg kan kun tilslutte mig ideen..
Ville faktisk selv til at stille det samme spørgsmål...

Et eksempel på et sådan \"Gad vide om han er her endnu\" spørgsmål er : http://www.eksperten.dk/spm/67422

Tupsy!!