Avatar billede lillebror Nybegynder
02. februar 2005 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til mod_rewrite

Jeg har følgende indhold i min .htaccess fil:

RewriteEngine On
RewriteBase /temp/

RewriteRule ^(.*) /index.php?pageId=$1

Problemet er at jeg i roden af min server har mappen temp, der ligger akkurat det samme i roden som der ligger i temp mappen. Men følgende rewrite resulterer i at når man skriver http://domæne.dk/temp/1/ så bruger den index.php fra roden i stedet for index.php fra /temp/
Avatar billede lillebror Nybegynder
02. februar 2005 - 17:34 #1
Jeg fik det til at virke ved at fjerne / lige før index, men alle billeder i filen kan ikke blive vist ved normal reference, hvordan løser jeg det problem?
Avatar billede lillebror Nybegynder
02. februar 2005 - 19:57 #2
Så fik jeg løst problemet med billeder og stylesheet.
Nu har jeg problemer med at rewrite når der er flere end en variabler
Avatar billede lillebror Nybegynder
25. juni 2005 - 17:16 #3
Jeg tror bare lige jeg lukker det her spørgsmål