Avatar billede tpf Nybegynder
02. februar 2005 - 08:07 Der er 2 kommentarer

nummer på sider

Jeg vil gerne i samme dokument lave sidenummere hvor alle venstre siderne er nummereret med a - b - c osv. og alle højresiderne er n ummereret med 1 - 2 - 3 og osv. kan dette lade sig gører ? og evt. hvordan ??

mvh

Thomas
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. februar 2005 - 08:46 #1
alt kan lade sig gøre, men som jeg ser det, bliver det lidt noget bøvl.

Jeg vil mene at du er nødt til at indsætte et sektionsskifte fortløbende i bunden af hver side. At du skal slå knappen " samme som foregående" som du finder i sidehoved/sidefod" FRA i hver enkelt sektion (altså på hver side) og at du bør starte denne øvelse fra side 1.
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 08:50 #2
Klik i menuen på vis -> vis sidehoved og sidefod.
Nu kan du se et felt øverst og nederst på hverside samt en ny værktøjslinje, som normalt er skjulte. Der findes ikke noget funktion til automatisk at indsætte det du ønsker. Så du bliver nød til at gøre det manuelt.
Det er muligt at lave krydshenvisninger til f.eks. kapiteloverskriften ved at klikke i menuen indsæt -> reference -> krydshenvisning. Jeg nævner det som noget ekstra, idet der er mange interessante muligheder.