Avatar billede monne2000 Nybegynder
01. februar 2005 - 19:07 Der er 5 kommentarer

problemer med opstart af explorer

hver gang jeg starter internet explorer dukker denne startside op: res://shdocpe.dll/blank.htm og jeg kan på ingen måde få den fjernet. Har prøvet med spyboot og ad aware.
Nogle der har prøvet dette?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. februar 2005 - 19:22 #1
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker du Hijackthis og smider filen i en mappe, oprettet kun til den. Kør filen, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. februar 2005 - 19:23 #2
Da du har kørt spybot, så spring blot over det punkt og nøjes med HiJackThis.
Avatar billede monne2000 Nybegynder
01. februar 2005 - 19:34 #3
tak. det vil jeg prøve
Avatar billede slox Nybegynder
03. februar 2005 - 17:50 #4
Du kan muligvis ikke fjerne den, medmindre du laver en HijackThis log.
Hvis det ikke hjælper, er du nød til at formatere computeren, og derved slippe af med problemet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 18:56 #5
Kommer der en HiJackThis log ?