Avatar billede InboundCPH Novice
01. februar 2005 - 10:46 Der er 1 kommentar

J2EE Portlet udvikling til Websphere

Jeg er igang med et projekt, som går ud på at udvikle en protal løsning til Websphere baseret på SAP og Domino backend. Jeg vil høre om der er nogen der kender et godt udviklingsmiljø til at lave disse. Jeg har hørt om CO-EX Portlet Factory (www.co-ex.com) og Bowstreet (www.bowstreet.com) - men er der noget lignende på markedet?
Avatar billede wmnifar Nybegynder
30. marts 2005 - 12:48 #1
Hvis man er "IBM mand" så brug WSAD 5.1.2 med portlet plugin (som hentes seperat) eller anskaf alternativt Rational Application Developer 6.0. For integrations løsninger anvend Websphere Business Integration Modeler