Avatar billede bordin19 Nybegynder
30. januar 2005 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

The Wonderland Murders

Hejsa.

Jeg har lige et spørgsmål angående filmen " The Wonderland Murders".? Sad forleden dag og så filmen og i begyndelsen af den bliver der spillet en sang. Sangen varer kun kort tid, men ville gerne finde ud af hvilket band der har lavet den, hvad den hedder og om den evt. er på soundtrack cd'en til filmen.? Har overvejet at invistere i det, men vil lige være sikker på sangen er med. Har set tracklisten til soundtracket, men det siger mig jo ikke så meget når jeg ingen anelse har, hvem der har lavet den??

Ved godt det er lidt svært at finde ud af, men jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

HVH Bordin19
Avatar billede logsuppe Nybegynder
30. januar 2005 - 20:41 #1
søgte lidt og faldt over denne:

http://www.vidzofoz.com.au/product.asp?intProductID=537479&intArtistID=3412

Filmen hedder også bare Wonderland, håber det er den.
Avatar billede bordin19 Nybegynder
30. januar 2005 - 20:48 #2
Jo, men det var nu mere den ene sang jeg ledte efter?? Den der bliver spillet i starten af filmen..?? Og ville så bare høre om der var nogen der vidste, hvem der har lavet den, hvad den hedder og om den er med på soundtracket..??

Ellers tak for det..

Bordin19
Avatar billede htmlkongen Novice
31. januar 2005 - 18:31 #3
Jeg er helt sikker på at hvis du stille spørgsmålet her: www.imdb.com så kan du få et svar kanon hurtigt. Hvis du stiller spørgsmålet så huske at gemme linket da det går så utrolig hurtigt med nye kommende spørgsmål hele tiden - og så er dit pludseligt væk. Men prøv at spørg der :)

Good luck ;)