Avatar billede nannberg Nybegynder
30. januar 2005 - 12:58 Der er 4 kommentarer

formatering af billede

Er ved at lave hjemmeside - og når jeg indsætter et billede (jpeg) kan jeg ikke formatere billedet, således at jeg kan placere det hvor det passer mig???? Mener at det før har kunnet lade sig gøre eller???

Når jeg højreklikker, kan jeg få fanen "egenskaber for billede" - men her er der kun begrænsede muligheder for tekstombrydning - og det rækker ikke!

på forhånd tak!
Avatar billede flintstone Novice
30. januar 2005 - 23:29 #1
Opret et "lag" og læg billedet derind. Så kan du flytte rundt på "laget" som du vil.
Avatar billede flintstone Novice
30. januar 2005 - 23:30 #2
Du kan jo evt. lave laget samme str. som dit billede c",)
Avatar billede flintstone Novice
30. januar 2005 - 23:57 #3
Hvis du kan bruge det, så skal du klikke på navn til venstre og acceptere svaret.
Kan se at du er ny her, så det er ikke sikkert du ved hvordan man gør.
Avatar billede kbonline Nybegynder
07. februar 2005 - 12:20 #4
I Frontpage ver. 2003 er det meget simpelt.
Du indsætter blot dit billede, og klikker en gang på det så det er markeret.
Derved kommer der en menu bjælke frem hvor den 4 knap fra venstre hedder " placering"
Tryk en gang på den, og du kan flytte dit billede derhen hvor du ønsker :-)