Avatar billede j0e Nybegynder
28. januar 2005 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ip på URL?

Hejsa,

B-one nægter at give mig ip til mit domæne/hvor jeg er hostet.

Er igang med at skal instalelre ewire løsning og skal bruge ip addresse.

Nogen der ved hvordan jeg selv kan finde ip?

Takker!

PS. B-one skal da til at tage sig sammen. Nægter at udlevere ip. Nægter at svare på om ewire løsning kan bruges på deres servers.
Avatar billede freeman Nybegynder
28. januar 2005 - 14:37 #1
Ip koster penge, hvis du skal have det særskildt. Nu ved jeg ikke hvilken løsning det er du skal have opsat, men hvis du søger hvis IP du er hostet på, kan du bare tjekke det via.. www.myip.dk --> under find IP til hostname
Avatar billede freeman Nybegynder
28. januar 2005 - 14:37 #2
Der står:  Skriv hostname'et du vil have IP'en på:
Avatar billede j0e Nybegynder
28. januar 2005 - 14:42 #3
weee takker men flytter nok fra B-one. At tage pis på en når man har sendt dem de første 100 hosting kunder!

Men fik da ip'en:)

Lig svar
Avatar billede freeman Nybegynder
28. januar 2005 - 14:51 #4
Velbekom :)