Avatar billede _bang Nybegynder
27. januar 2005 - 17:31 Der er 2 kommentarer

video controller

Hejsa alle.
Jeg har lige formateret min harddisk hvor jeg foer havde windows xp installert og har nu installeret windows2000. Problemet er nu at jeg mangler en video controler (vga compatible og en PCi simple communications controller. Hvordan faar jeg installeret dette)? \ Min skaerm koerer nu kun paa 16 colors...
Paa forhaand mange tak / jeg haaber i kan hjaelpe mig.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. januar 2005 - 17:56 #1
Grafik Driver !!!

Denne http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en kan fortælle dig alt om isenkrammet i din PC - tit med direkte link til leverandørens download sted...
Avatar billede _bang Nybegynder
05. februar 2005 - 17:42 #2
jeg har downloaded programmet, men ved ikke hvordan jeg finder ud af hvilken driver jeg skal bruge og hvordan? - (Jeg befinder mig lidt paa novice-level)!