Avatar billede hrskitzo Nybegynder
27. januar 2005 - 17:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mac driver til HP Office k80

Hey

Som overskriften siger er der så nogle der ved hvordan man finder nogle driver til en HP Office k80? Jeg har tjekket instalitions cd'en men den understøtter ikke MAC...

Når jeg i mit mac OS X 10.3.7 vælger at tilføje min printer siger den bare: Nødvendige driver ikke fundet. Er der nogle som kan hjælpe? Haster

Hilsen
Hrskitzo
Avatar billede egonspock Seniormester
27. januar 2005 - 17:18 #1
Uf, der var du uheldig. Der er ikke kommet en driver endnu.
Enten bør du bytte den så hurtigt som muligt til en af de andre, der (stort set) alle har Mac-drivere, eller skriv dig op på deres mailingliste. Her er et link til deres FAQ:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentIndex?dlc=en&lc=en&product=61563&lang=en&cc=us&
Det er muligt at du kan få printeren til at printe (men ikke bruge de øvrige funktioner) med Gimp-print, som har den på listen over supporterede printere. Se her:
http://gimp-print.sourceforge.net/MacOSX.php3
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
27. januar 2005 - 17:44 #2
Jeg takker mange gange, jeg er igang med at instalere programmet nu.

Hilsen
hrskitzo