Avatar billede vasquez Nybegynder
24. januar 2005 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dum fil (TCPSVCS.exe) har CPU-forbrug på 99 pct.

Den i titlen nævnte fil har et helt urimeligt stort CPU forbrug der gør anvendelsen af alle andre programmer umulig. Filen kan lukkes fra Windows-joblisten, men dette er generende og burde være unædvendigt. Jeg har tjekket startopsætningen med msconfig og der forefindes filen ikke. Derudover har jeg afinstalleret diverse programmer der blev installeret lige før problemet opstod. Filen befinder sig i windows\system.32. Jeg har endvidere ladet mig fortælle at filen skal være der og altså ikke er en eller anden form for virus eller adware. I den forbindelse har jeg scannet computeren for såvel spyware og virus uden at finde noget (det adware der blev fundet blev iøvrigt fjernet under scanningen, men dette hjalp ikke på problemet)
Avatar billede baloose Nybegynder
24. januar 2005 - 19:48 #1
hmm... luk dette spørgsmål! ( http://www.eksperten.dk/spm/584286 )
Avatar billede vasquez Nybegynder
24. januar 2005 - 23:21 #2
Mystisk!
Avatar billede vasquez Nybegynder
24. januar 2005 - 23:25 #3
Det gør man vil ved at svare på det selv.