Avatar billede blindpilot Nybegynder
23. januar 2005 - 14:39 Der er 4 kommentarer

hvordan undgår jeg at hele adressen bliver vist?

Hvordan får jeg lavet min hjemmeside så den ikke viser adressen efter skråstregen? altså så der kun står www.hjemmeside.dk og IKKE www.hjemmeside.dk/main.htm når man f.eks klikker sig ind på main osv...?
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2005 - 14:43 #1
Det hedder url mask.. den du har købt domænet af skal understøtte det.. tror godt det kan klares på andre måder, men har et domæne selv hos godaddy og der anvender jeg bare deres Mask funktion
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2005 - 01:42 #2
<ole>

Du kan lægge dit site i et frameset

/mvh
</bole>
Avatar billede blindpilot Nybegynder
24. januar 2005 - 08:22 #3
Øh, nu er jeg ret ny på området. hvad er et frameset?
Avatar billede chrisscan Juniormester
25. januar 2005 - 01:15 #4
Er interesseret i at følge svaret, så jeg abonnerer på svar på denne måde..