Avatar billede allerup Nybegynder
20. januar 2005 - 21:19 Der er 10 kommentarer

startside og hijack this melder fejl

Jeg har fået Oml.net/cat som startside, og når jeg kører en hjt, melder programmet fejl:

"An unexpected error has occurred at procedure: modMain_FixUNIXHostsFile()
Error #62 - Input past end of file

Please email me at merijn@spywareinfo.com, reporting the following:
* What you were doing when the error occurred
* How you can reproduce the error
* A complete HijackThis scan log, if possible

Windows version: Windows NT 5.01.2600
MSIE version: 6.0.2900.2180
HijackThis version: 1.99.0

This message has been copied to your clipboard."

Nogen ideer om det er startsiden der laver problemet, eller der er en anden fejl jeg skal kigge efter?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 21:20 #1
Kan du køre hijackthis i fejlsikret?
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. januar 2005 - 21:22 #2
Genstart og kør hijackthis igen. Så skulle den ikke gøre det.
Avatar billede allerup Nybegynder
20. januar 2005 - 21:22 #3
kalp: heller ikke i fejlsikret...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2005 - 21:24 #4
ftp://ftp.microworldsystems.com/download/tools/mwav.exe - prøv lige et køre denne og se så om du kan køre hijackthis bagefter.
Avatar billede allerup Nybegynder
20. januar 2005 - 21:28 #5
john stigers: hvordan skal jeg lige nruge det? det scanner bare, for at fjerne noget skal jeg vist købe det???
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 21:30 #6
Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

genstart i fejlsikret tilstand

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Slet alt den finder.. med denne kan du også slette
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2005 - 21:32 #7
kalp har lige smidt vejledningen til programmet jeg linkede til

Tak kalp ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2005 - 21:33 #8
Glem bare lioge den kommentar - jeg ville have smidt link til den der også kunne slette
Avatar billede allerup Nybegynder
20. januar 2005 - 22:43 #9
det var min fatters computer den er gal med, og jeg blev træt inden den var færdig, så jeg vender lige tilbage i morgen... Men den havde da fundet en masse snavs inden jeg kørte derude fra...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. januar 2005 - 07:52 #10
Åbn en stifinder og find ind til denne fil:
c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Højreklik filen og vælg Omdøb. Giv den et nyt navn, såsom hosts.bak

Prøv så at køre HiJackThis igen.