Avatar billede andjak Nybegynder
19. januar 2005 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Font søges

Jeg søger en font (skrifttype) der på en eller anden måde sinalere idræt eller sport.

Det må meget gerne være et direkte link.

Hilsen Andjak.
Avatar billede flashnet Nybegynder
19. januar 2005 - 15:39 #1
Avatar billede andjak Nybegynder
19. januar 2005 - 15:44 #2
Måske skulle jeg have forklaret der lidt bedre.
Skrifttypen kunne fx være personer der laver gymnastik (håber I forstår).
Avatar billede andjak Nybegynder
19. januar 2005 - 16:55 #4
Sorry, måske skulle jeg lige skrive at det ikke er symboler, men bogstaver jeg søger. Jeg havde forstillet mig at bogstaverne fx var en gymnastikpige i forskellige stillinger.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. januar 2005 - 16:56 #5
hehe ;) okay det ku jeg ik finde, tror også det vile være umulig at læse
Avatar billede andjak Nybegynder
19. januar 2005 - 16:59 #6
triple-x >> Jeg har nu set det før men kan bare ikke huske hvor. Men du skal have tak fordi du prøvede.
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 09:32 #7
Lukker