Avatar billede cawes Nybegynder
18. januar 2005 - 13:21 Der er 5 kommentarer

Hvordan fjernes multiple boot?

Hej.

Jeg har fået en maskine til rep, der har 2 XPer at vælge imellem, når man booter.  Den ene version er tilmed defekt ("Unmountable_boot volume")

HVORDAN slipper jeg af med den version.

VH
Carsten
Avatar billede kipolaks Nybegynder
18. januar 2005 - 13:39 #1
højreklik på denne computer->egenskaber->avanceret->start&genoprettelse->redigér
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
18. januar 2005 - 14:33 #2
Ellers redigere du i boot.ini filen som er skjult på disk(0)
Avatar billede kipolaks Nybegynder
18. januar 2005 - 14:36 #3
det er den samme fil der redigeres ligegyldig hvilken løsning du vælger..
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
18. januar 2005 - 14:37 #4
jepsen.
Avatar billede hcma Novice
18. januar 2005 - 17:05 #5
tja...  Unmoutable_boot Volume:  http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#unmountable_boot_volume
eller
Fjern valg af operativsystem ved opstart af Windows XP:
(hvis du har 2 styresystemer på din pc)
Højreklik denne computer -> egenskaber -> avanceret -> klik på indstillinger under start og genoprettelse, her vælger du hvilket, du vil starte. Klik på Rediger for at fjerne den, der er fejl ved.