Avatar billede oldgaard Nybegynder
17. januar 2005 - 00:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Extern harddisk og usb

Jeg har en extern harddisk som har været sat til min usb og fungeret perfekt, men her forleden da jeg ville sætte den til igen blev den ikke fundet af min pc'er. jeg har efterfølgende prøvet usb'en med dig. kamera det var det samme men når jeg sætter docking stationen til min pda går der fint,
Både harddisk og kamera er virker godt nok på andre pc'er så jeg er helt på bar bund.
jeg kører Xp home med sp2
Avatar billede moocher Nybegynder
17. januar 2005 - 00:40 #1
Prøv de forskellige USB porte, det har min også gjort... Desuden kan du prøve at slukke computeren, sætte dine ting i og starte den
Avatar billede oldgaard Nybegynder
17. januar 2005 - 00:42 #2
det er prøvet :-(
Avatar billede espersen Novice
17. januar 2005 - 00:44 #3
gå ind i : Kontrolpanel >> Adminstration >> Computeradministration >> Diskhåndtering

USB-enheden er nok tildelt et drev-bogstav du allerede bruger - det skal ændres til et ledigt bogstav ;o)
Avatar billede oldgaard Nybegynder
17. januar 2005 - 00:49 #4
Jeg takker espersen, smid lige et svar
Avatar billede espersen Novice
17. januar 2005 - 00:54 #5
dejligt det virkede
Avatar billede oldgaard Nybegynder
17. januar 2005 - 00:57 #6
så nemt og alligevel så svært :-)