Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:23 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Lars \"Dyne\" Larsen

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde en side med noget info om hvornår Lars Larsen ejeren af jysk sengetøjslager blev født og hvor han blev født og sådan eller evt. oplyse det til mig der står en kasse øl på spil (har nemlig vædet med en om det) :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 22:27 #1
Han blev født d. 24/12 år 0..

:)
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. marts 2001 - 22:27 #2
(han ligner da Jesus lidt, ik\'?)
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:28 #3
Hmm gider du måske tage det her seriøst ???
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. marts 2001 - 22:29 #4
jeg er igang med at søge nu....
please stand by......
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:30 #5
Ja du svarer bare når du ved det
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. marts 2001 - 22:30 #6
yep yep
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:32 #7
http://www.danske-nyheder.dk/arkiv/1998.08.07.html

ud fra dette, blev han født, d. 7/7 1948

det vil sige at han idag er 53 år...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. marts 2001 - 22:33 #8
jeg har ikke så meget tid her i aften til at søge
men genoptager søgen i morgen
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:33 #9
og hvor han blev født
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:34 #10
uhmm leder
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 22:35 #11
Noget om den reklame han fik problemer på grund af:
http://www.consumer.dk/jura/fjura/sager/dynetv.htm
Avatar billede kapla Nybegynder
19. marts 2001 - 22:35 #12
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:37 #13
kapala0 hvordan hjælper det mig at du svarer med den adresse
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 22:37 #14
Uha, oversatte du selv domænet til dansk? ;o)
Det han leder efter Er DLL fødested.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:37 #15
det der har sku der ikke noget at gøre med personn lars
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:40 #16
http://www.danske-nyheder.dk/arkiv/1998.08.07.html

ud fra dette, blev han født, d. 7/7 1948

det vil sige at han idag er 53 år...

jeg har altså svaret med halvdelen, så kan du ikke tillade at afvise mit svar... der jeg jo så skal havde halvdelen af dine points.. ikk
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:41 #17
Hmm ved jeg nu ikke helt fordi det vædemålet går på er egentligt hvor han blev født altså byen hans alder var en fejl at jeg fik skrevet på for den har jeg fundet op til flere gange men du har da gjort en indsats bare ikke noget jeg har kunnet bruge til noget endnu
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:42 #18
Du spurgte efter hans alder, og det var sku også det jeg svaret... så det der er snyd.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:45 #19
For siger, du sikkert, blot nå vi finder frem til hvor han er født at det også var noget som du havde fundet..
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
19. marts 2001 - 22:46 #20
Lillebror >> Det er pænt ligegyldigt, om du kan bruge det til noget - du har spurgt, og du får et svar - at du så ikke kan finde ud af at formulere dig, er ikke vores problem. Hvis du vil gøre dig populær her på Eksperten gør du klogt i at udbetale pointsene retfærdigt...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. marts 2001 - 22:46 #21
mener jeg har hørt han er født i odense men er ikke helt sikker
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:47 #22
Så slap dog af !!!!!! ja det var en tastefejl og ja du skal nok få dine halve points men stadig jeg kan ikke bruge det til en skid 1
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:49 #23
Jes ja men jeg acceptere ikke det svar før jeg har fået den del af de spørgsmål jeg har stillet som jeg kan bruge til noget og han skal da nok få de skide point er det noget at få så ondt i røven over
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. marts 2001 - 22:50 #24
selvfølgeligt... men det er forkedt at afvise det... på den begrundelse, hvis du havde skrevet det før jeg svaret ville det være oki
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:51 #25
Ja men igen min fejl jeg kan også mærke at puden kalder mit navn
Avatar billede snipper Nybegynder
20. marts 2001 - 01:56 #26
\"lillebror\" har den uvane at han tit accepterer sine egne spm. hvilket vist gør ham \"mindre troværdig\" :-(

Se:
http://www.eksperten.dk/spm/30140
http://www.eksperten.dk/spm/26829
http://www.eksperten.dk/spm/17731

Og kig så også lidt på \"Sirius\" profil som optræder på http://www.eksperten.dk/spm/2331 hvor \"lillebror\" pludseligt bliver accepteret med et latterligt svar til skyhøje points. Det er TEMMELIGT åbenlyst snyd. Sirius og Lillebror er 1 og samme person med den samme dårlige formulering...
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. marts 2001 - 10:31 #27
lillebror:> Nej jeg vil ikke tage en useriøs bruger seriøst.
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. marts 2001 - 10:31 #28
snipper:> Bare rolig han er \"blacklisted\" for længst her!
Avatar billede lillebror Nybegynder
22. marts 2001 - 22:15 #29
Hvad sker der med eksperten ? nu bliver jeg beskyldt for at være Sirius nej sq ! er det forbudt at hjælpe folk nu ? og er det forbudt at acceptere sine egne spørgsmål hvis man selv løser sit problem ?? nej vel jeg synes point er med til at der er flere herinde som kan hjælpe men også at folk begynder på en masse pis for nogen sølle points totalt latterligt det her! jeg ville have hjælp til at afgøre et vædemål og hvad får man en masse lamme indlæg som ikke omhandler en skid det jeg har brug for ! snipper temmelig dumme eksempler du der finder frem og nej jeg er IKKE sirius dalbjerg får sine points for jeg fornemmer at jeg lige så godt kan lukke spørgsmålet da jeg åbenbart ikke får svar på det hele ! tak siger jeg bare hvad med at tage jer sammen.
Avatar billede lillebror Nybegynder
22. marts 2001 - 22:15 #30
Værsgod dalbjerg
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 22:16 #31
Man bliver ikke blacklistet for sjov på min liste, min ven... Der er en grund!
Avatar billede lillebror Nybegynder
22. marts 2001 - 22:17 #32
Afvist svar fra nomiz
19/03 2001 22:27:20    Han blev født d. 24/12 år 0..

:)

  Kommentar fra nomiz
19/03 2001 22:27:36    (han ligner da Jesus lidt, ik\'?)

Hmm og det er mig der er useriøs ?