Avatar billede vsign Nybegynder
12. januar 2005 - 09:16 Der er 5 kommentarer

Bruger profil bliver ikke oprettet korrekt

Jeg har geninstalleret min XP spand og har nu fået et problem som jeg ikke kan løse.

Jeg har inde i brugerkonti tilføjet en bruger som skal logge på en win2K server, jeg kan godt logge på, men opretter genveje og alt hvad man nu gør for at ens PC ligner sig selv men næste gang jeg logger på er alt væk igen

Nogen som har et forslag til hvad der skaber problemmet?

/vsign
Avatar billede vsign Nybegynder
12. januar 2005 - 10:21 #2
jeg kan godt oprettet brugere og netværksbrugere kan også logge på maskinen men de ændringer de laver på skrivebordet og tilføjer til foretrukne bliver slettet når de logger ud, disse ændringer skal blive på maskinen
Avatar billede haverslev Novice
12. januar 2005 - 10:30 #3
Du er 100% sikker på at du er logget på med admin. rettigheder ?
Er det i XP Home eller XP Pro ?
Avatar billede vsign Nybegynder
12. januar 2005 - 10:32 #4
XP pro - ja jeg har forsøgt både med serveren adm. brugeren og den lokale adm. brugere og med samme resultat
Avatar billede haverslev Novice
12. januar 2005 - 14:50 #5
Det er ikke sådan, at du har fået snavs på maskinen og det er det der giver ballade.?
Følg denne vejledningen nøje:
Gå ind her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm og hent Spybot, Ad-Aware og HijackThis.

Installer og kør Spybot og Ad-Aware, opdater online, scan, sæt flueben i de ting programmerne finder og afhjælp de valgte problemer, genstart.
Opret en ny mappe på skrivebordet og læg HijackThis-filen i den (programmet skal køres inde fra mappen). Kør HijackThis, scan, gem loggen og kopier HELE indholdet af den herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis - det kan skade mere end det gavner.

Manual for installation og brug af HijackThis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm