Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2001 - 18:20 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

ADMIN forslag

Hejsa lige et par forslag til eksperten.dk
Hvad med en ny kategori:
Undervisning/Skole
-Dansk
-Engelsk
-Matematik
-Tysk
-Fransk
-etc.

Og så et forslag til det sjove hjørne(garanteret en kæmpe diskussion nu:)), hvad med en slags lotto, hvor man spille om sine point, hvor man både kan miste og vinde ekstra point

/WebmasterDK
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 18:21 #1
Lotto..??? Ahh.... Det er sku da ikke en fun-site det her..*gg*... Det er en ganske seriøs side...

-Anders
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 18:22 #2
Tror du det er studienet det her *g*
Skal vi nu til at sidde og rette opgaver her :-)
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2001 - 18:23 #3
Nej til skoleopgaver - folk må sgu selv lave deres lektier!!!!

Nej til lotto - toplisten skal vise hvem der er bedst til at hjælpe, samt mest vidende!!!
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 18:23 #4
Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT. Det er gratis at blive medlem!

Taget fra http://www.eksperten.dk/info.phtml

og jeg tror ikke at admin vil være med til det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2001 - 18:23 #5
Mener heller ikke Undervisning/Skole hører hjemme på Eksperten. Dette er et forum til udveksling af IT viden. Ikke et alment forum.

NanoQ
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2001 - 18:24 #6
krusell >> Jeg mente nu mere fordi, der alligevel er en del der bruger fri debat til den slags, så hvorfor ikke lave en selvstændig kategori, der er jo faktisk en del af brugerne her der stadig går på gymnasium og skole!
Avatar billede rasmusa Nybegynder
19. marts 2001 - 18:25 #7
Eksperten står for udveksling af it viden, men prøv på www.hurtigsvar.dk der er netop den kategori du snakker om.
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. marts 2001 - 18:25 #8
Hvis du vil ha lotto kan du jo bare klikke på bannerannoncerne.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. marts 2001 - 18:29 #9
Jeg synes ikke vi ligefrem skal opfordre til det. Der er iorden en gangn imellem, at der er nogle der gerne vil have lidt hjælp, men som andre har skrevet, det hører ikke til her.
Avatar billede berg Nybegynder
19. marts 2001 - 18:51 #10
webmasterdk har ret i at der er mange der gerne vil have hjælp med lektierne, spørgsmålet er vel bare om man skal \"legalisere\" dette, ved at give dem der ønsker det sin egen kategori!? Mit svar ville være ja (med forbehold), ikke fordi det gøres i fri debat, men fordi der findes så uhyggeligt mange intelligente mennesker samlet på dette site, derfor ville det være forholdvis let at finde hjælp.
programmering og matematik ligger heller ikke fjernt fra hinanden!

.:Berg:.
Avatar billede berg Nybegynder
19. marts 2001 - 18:54 #11
jeg synes derimod lotto ideen er dårlig...
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2001 - 18:55 #12
Se http://www.eksperten.dk/spm/57831 Han spørger om hjælp til en opgave, nærmere bestemt nogle rapporter, som han kan kigge i til inspiration. Det synes jeg er OK, men jeg vil blive meget ked af hvis eksperten bliver oversvømmet af småfolk der ikke gider lave deres lektier selv og derfor bare bruger eksperten.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2001 - 18:58 #13
berg, der er mange kloge mennesker herinde. Men det betyder jo ikke, at Eksperten skal dække alle områder som brugerne tilfældigvis ved noget om. Dette er et IT forum. Og det er det.

Alternativt skulle der vel også være kategorier til fluebinding, gør-det-selv tips, hudpleje osv.

Man skal passe på ikke at sprede sig for vidt.

Blev der oprettet en \"skole\" kategori, ville der hurtigt tiltrækkes en masse ikke-IT-kyndige til Eksperten. Det vil bestemt ikke højne Ekspertens status som samlingssted for IT viden. Tværtimod kunne jeg nemt forestille mig, at der vil forekomme en kraftig stigning af useriøse indlæg i de seriøse kategorier.

NanoQ
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 18:59 #14
berg >> Mobil og it lægger tætter på hinanden og det ville admin ikke have ind på eksperten
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2001 - 19:04 #15
Nanoq >> er det ikke netop de ikke-IT-kyndige at eksperten er til for?
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 19:08 #16
webmasterdk >> Nej eksperten er til for at It-Eksperter kan hjælpe andre It-Eksperter
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2001 - 19:12 #17
så må i sq undskylde at jeg spammer jer sådan, for jeg er sq langt fra it-ekspert, jeg er mere på wannabe stadiet
Avatar billede blood Nybegynder
19. marts 2001 - 19:16 #18
webmasterdk >> Det er de fleste her på eksperten
Jeg har heller ikke nogle form for uddannelse inde for it (Indnu) Med der for kan jeg da stavig hjælpe andre med design og php programering
Avatar billede berg Nybegynder
19. marts 2001 - 19:18 #19
blood->OK, det vidste jeg ikke! så må jer være enig med resten af jer :)...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. marts 2001 - 20:50 #20
Indtil videre vil vi ikke udvide Eksperten med de nævnte kategorier, men jeg skal ikke afvise at det kunne komme på et seperat site med tiden. Lige nu vil vi gerne lave Eksperten godt, så må vi se.........
Avatar billede fcs Novice
02. april 2001 - 18:18 #21
webmasterdk>> Har du fået svar nok??