Avatar billede arved Nybegynder
06. januar 2005 - 23:56 Der er 2 kommentarer

Compilering af .c fil fundet på nettet.

Jeg har fundet en .c fil på nettet som gerne skulle kunne konverterer en pkcs12 fil til openpgp format.

Som jo er TDC's digitale signatur til et format jeg kan bruge i GnuPG. Hvis nogen skulle ønske grunden til al balladen.

Filen kan hentes her:
http://lists.gnupg.org/pipermail/gnupg-devel/2001-July/017483.html

Mit problem er at jeg med mit meget begrænsede C programmering, ikke har den fjerneste anelse om hvordan og om jeg overhovedet kan kompilerer denne her fil på min Windows XP med Visual Studio 2003.
Avatar billede codecow Nybegynder
15. januar 2005 - 02:30 #1
Måske kan du få den til at køre med VC++ men jeg tvivler på at det vil være let.
En bedre mulighed ville være at prøve med cygwin.

Men du mangler stadig cryptlib filerne så det udgør et problem. Har du prøvet at skrive til forfatteren af koden? hans e-mail er på siden du linker til.

Mvh
Henrik
Avatar billede arved Nybegynder
15. januar 2005 - 09:42 #2
Har prøvet at skrive til forfatteren, emailen er død, desværre

Det kan være jeg bare skal droppe det...