Avatar billede ssii Nybegynder
19. marts 2001 - 10:31 Der er 19 kommentarer

Nyt design, hvad syntes i?

Hej!

Jeg har lavet en del om på min hjemmeside som har domænet hifiinfo. Lige nu ligger den på http://www.lyden.subnet.dk da den langt fra er færdig!

Hvad syntes i om selve designet? Der er kun lavet noget på siden Surround Recievere så klik på kanppen og giv din mening!

Det er ikke selve teksten jeg ønsker vuderet men opbygningen og designet.

/ssii.
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. marts 2001 - 10:34 #1
Jeg kan kun se en sort side med en masse scroll??
Avatar billede ssii Nybegynder
19. marts 2001 - 10:36 #2
< annikadk

Det er fordi du ikke har en Flashplayer! Siden er lavet i 100% Flash 5.

/ssii.
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. marts 2001 - 10:37 #3
Funny... for jeg kan godt se flash andre steder *s*
Avatar billede ssii Nybegynder
19. marts 2001 - 10:40 #4
Måske er det fordi du har en Flash 4 player og ikke en Flash 5 player.

Det er ikke min side som der er noget galt med, der er 100%.
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. marts 2001 - 10:40 #5
Tjekkede i IE5.5, og der kan jeg se den..
Synes den hvide sky er for hvid, oh hjørnerne i højre side er for skrape.
Ellers er den oki...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 10:40 #6
Fed side.. du mangler bare en : http://www.backslash.dk/musik.swf

-Anders
Avatar billede kee.... Nybegynder
19. marts 2001 - 10:41 #7
Når du nu gerne vil holde den i sort/grå/hvid... så synes jeg den ser helt fin ud.

På din scroll \"ting\" ville jeg gerne der var en kugle forneden også.. uanset om man kan scrolle den vej eller ej. Men det er vist smag og behag :o)

På dit logo.. synes jeg farveformaten skulle gå den anden vej... den går modsat din menu neden under :o)

men alt i alt ser det meget godt ud
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. marts 2001 - 10:44 #8
sorry.. manglede den lige i ns6... nu funker den også der.
Avatar billede microtec Nybegynder
19. marts 2001 - 10:58 #9
Hvor ser det dog trist ud :o(
Må vi ikke nok få nogen farver på. Jeg bliver næsten i dårlig humør.

Der er enkelte, som kan lave et design helt uden farver. Det bruges ofte til et stil-rent design (f.eks. Bang & Olufsen).
Jeg syntes ikke rigtig resten af siden passer ind i denne stil. F.eks. buerne for oven signalerer ikke rigtig \"stil-ren\".

Teksten virker lidt ulden i kanterne, hvilket gør det lidt svært at læse. Jeg tror du skal finde en ande kombination af tekst-farve/baggrunds-farve.

Din scroll-bar med den hvide prik i venstre side virker ikke særlig godt. Det virker mere naturligt at prikken følger musens bevægelse. Nu flytter prikken sig først når man slipper muse-knappen.
Tror du alle opdager at det er en scroll-bar?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2001 - 11:20 #10
Jeg synes det er fedt, men synes også at det er ærveligt at du ikke bruge flere af Flash udemærkede effekter når du nu har valgt at lave det i flash.
Du skal evt. overveje at der er mange der ikke gider at hente flash plug-in og derfor har de ik mulighed for at se din side, og det er jo ærveligt...

Nogle farver ville hjælpe.

Der mangler en title på siden, så der kommer til at stå untitled document i IE.
Avatar billede Gnefner Novice
19. marts 2001 - 11:22 #11
Det er egentlig en ok side...Jeg synes bare der mangler nogen farver....
\"Skyen\" i toppen synes jeg fungerer fint, det er godt med det billede af recieveren....
Scrollbaren er kikset, det er svært for ike så garvede internetbrugere at gætte at det er en scrollbar...\"kuglen\" skule også rykke med når man scroller, det gør den ikke nu, den springer abre til det sted på baren du er gået til, når du slipper med musen.....det er synd....

Min karakter : 8.5@13
Avatar billede nettrain Nybegynder
19. marts 2001 - 12:16 #12
Jeg synes siden er ALT for 80\'er agtig - De runde hjørner - sorthvide skygger der fader sammen ligner noget man lavede i StarOffice 2.0 en gang for mange år siden inden farveskærmen var opfundet.

Derfor prøv at lav lidt med nogle farver og lidt skarpere hjørner - de runde hjørner minder mig om noget, jeg desværre en gang i mellem ser, efter en go gedin druktur.

Knapperne er også lige lovligt kedeligt. Du kunne godt laver en mouseover funktion eller evt. en mousedown funktion.

Jeg kan desuden heller ikke så nogle ting på siden som ikke kunne være lavet i alm. html, så hvorfor lave det i flash?

7@13

/NetTrain/
Avatar billede hobbez Nybegynder
19. marts 2001 - 13:12 #13
Jeg syntes også den er kedelig at se på, og savner der er \'noget\' når man kommer ind på siden (jeg kan ikke forstå at der er ikke er en velkomsttekst eller noget).

Og hvorfor er den lavet i flash? Der er stort set ikke noget som ikke kunne være lavet i ren HTML med et par grafikker. Hvis jeg finder interessant information på en side vil jeg måske gerne kunne copy\'n\'paste noget - det kan man jo ikke i flash.

Og hvorfor TO scroll-bars? Browserens egen, og den du selv har lavet i flash. Kun en scroll-bar til (1024 * 768).

/Rob
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. marts 2001 - 11:14 #14
hvorfor lægge det ind i rammer. Såvidt jeg kan se laver de rammer intetsomhelst udover at give lidt extra margin. (nemmere gjort ved at sætte marigin til 15 :-)).

Det der sort,gråt,lysegråt er jævnt kedeligt at kikke på. Og uskarpt i kanterne så der ikke rigtig kommer den relief-effelt der sikkert var meningen.

Jeg kunne ikke finde nogen \"tilbage til forsiden\" knap.

mvh JakobA
Avatar billede elisabeth Nybegynder
22. marts 2001 - 01:24 #15
Dit design er fint nok, men når du har lidt firser over det kunne farver give lidt liv på siden. Jeg tror du skal passe på ikke at isolere siden da den er lavet i flash i stedet for HTML, selv jeg som er på nettet næsten hver dag, skulle lige have opdateret min flashplayer.
mvh Elisabeth
Avatar billede microtec Nybegynder
29. maj 2001 - 23:07 #16
ssii >> Lukker du ikke lige spørgsmålet?
Det er længe siden her er sket noget.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2001 - 10:57 #17
en af de brugere der er stoppet herinde siden den ikke er lukket mon?
Avatar billede microtec Nybegynder
03. august 2001 - 11:05 #18
annikadk >> Det er det vist. Sidste \"livstegn\" 08/04 2001 :o(
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2001 - 11:11 #19
yeps.. så bagefter, da jeg tjekkede profil *damn*