Avatar billede swenn Nybegynder
04. januar 2005 - 16:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sms tjeneste

Hvilket firma skal man henvende sig til, hvis man ønsker opstart af en sms tjeneste. Det skal være sådan at kunden fek.s. sender en sms til et nummer og de så får svar tilbage. Lige som på P3 hvor du skriver P3 et-eller-andet og-så-din-besked og sender den til 1212
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede mickiii Nybegynder
04. januar 2005 - 16:45 #1
Kontakt SMS AS - http://www.smsas.com/, de er den primære leverandør til den slags i Danmark.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 17:00 #2
hvis du slet ingen forstand har på det, vil det være en fordel du kontakter et webbuerau  der kan klare at implentere det i jeres nuværende side også.

Det SMS A/S sælger er en gateway, som bruges til at sende sms via.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. januar 2005 - 17:35 #3
hvad skal den bruges til......
Avatar billede theartist Nybegynder
04. januar 2005 - 17:39 #4
Jeg ville nu nok hive fat i SMS 1266 - http://www.1266.dk - Deres gateway er hamrende effektiv.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 17:41 #5
nu har jeg brugt SMS a/s et par steder, og mener også deres gateway er utrolig effektiv.
Avatar billede theartist Nybegynder
04. januar 2005 - 17:43 #6
Hvad betaler du til dem?
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 17:54 #7
mener den ligger omkring 5000 for en gateway, men hæng mig dog ikke op på det.

Jeg kender ikke til 1266
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. januar 2005 - 17:59 #8
Avatar billede theartist Nybegynder
04. januar 2005 - 18:06 #9
OK. Men du skrev du havde brugt det et par steder, har du ikke betalt noget revenue share her (Andel af din indtægter). Gatewayaftalen koster lidt mindre at oprette hos 1266 sidst jeg så deres priser - Man kan vist også oprette den helt gratis alt efter hvad man er villig til at lægge i revenue share.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 18:08 #10
jeg har arbejdet i et firma hvor jeg har været med i at sætte dem op, og derefter set dem i funktion, og givet kunder support, derfor er jeg desværre ikke ret meget inde i deres priser.
Avatar billede peterjk Nybegynder
02. maj 2006 - 22:26 #11
Prøv at kontakte firmaet www.clearproduction.dk

Det er godt nok et produktions selskab der laver musik, men jeg ved at de barsler med software+gateway, således at det vil være nemt for selv meget små firmaer at lave sms-konkurrencer m.m.

Go jagt!