Avatar billede smms Nybegynder
18. marts 2001 - 21:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Er Whitehat nede?

http://www.whitehat.dk/
Avatar billede wowi Nybegynder
18. marts 2001 - 21:25 #1
Jeg kan heller ikke komme derind.. jeg var ved at uploade noget på min hjemmeside, så skriver den at denikke kan finde whitehat.dk eller der omkring ;O(
Avatar billede wowi Nybegynder
18. marts 2001 - 21:25 #2
Du har ikke rettigheder til at se denne side
Du har måske ikke tilladelse til at se denne mappe eller side med den angivne legitimationbeskrivelse.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis du tror, at du skal kunne se denne mappe eller side, skal du prøve at kontakte Webstedet via en e-mail-adresse eller det telefonnummer, der kan være vist på www.whitehat.dk-hjemmesiden.

Du kan klikke på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer
Avatar billede freeman5 Nybegynder
18. marts 2001 - 21:25 #3
Det virker ikke !
Heller ikke brugernes hjemmesider virker!
Avatar billede wowi Nybegynder
18. marts 2001 - 21:25 #4
Pizze irreterende...
Avatar billede mouzey Nybegynder
18. marts 2001 - 21:28 #5
Kan heller ikke se siden ?
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 21:52 #6
De er nok blevet hacket :-(
Avatar billede smms Nybegynder
18. marts 2001 - 21:55 #7
Hmmm CRAP
Eller fint med deres gratis services
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 21:58 #8
smms >> Det kan selv ske for Teledanmark.dk. Enhver hacker kan komme ind på ALLE server på nettet og rode rundt på dem hvis han vil :-)
Avatar billede smms Nybegynder
18. marts 2001 - 22:02 #9
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 22:17 #10
Ja men derfor kan man skam godt komme forbi en firewall som den der
Avatar billede smms Nybegynder
18. marts 2001 - 22:20 #11
Nu ved jeg hvem jeg skal spørge hvis min FireWall skal testes :-)
Avatar billede blood Nybegynder
18. marts 2001 - 22:26 #12
Nej jeg er ikke hacker. Jeg ved bare at en firewall kun gøre sårdan at det tar længere tid for en hacker at komme ind på computeren
Avatar billede smms Nybegynder
18. marts 2001 - 22:32 #13
Så må man jo bare lave tricket med en honning krukke
Avatar billede mouzey Nybegynder
20. marts 2001 - 15:21 #14
Nu virker whitehat.dk igenner <;o)