Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 11:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Win xp kan ikke længere finde partition E: på min anden harddisk

Jeg har 2 harddiske installeret i mit system, en 30 Gb til win xp + programmer og en 80 Gb til lager. Min 80 Gb er delt i 2 40 Gb pardidioner, en D: og en E:. Først havde jeg et problem med min D: partition hvor pratition magic fandt fejl, som så blev rettet. En dag efter kan min computer pludslig ikke åbne min E: partition (når man klikker på E: disken i explorer spørger den om jeg vil formaterer den), og i komandoprompten kan man heller ikke komme ind på partitionen E: og den kommer med en "Datafejl (cyklisk redundanscheck)" fejl.

Jeg har meget vigtigt data på E: partitionen, og vil meget gerne have den igen. Hvad er problemet?
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 11:30 #1
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 11:32 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=jondmac&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

1 ud af 16 spørgsmål lukket?

mon ikke du burde rende dem gennem og få lukket dem du ikke skal bruge mere!?
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 11:34 #3
lukker
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 11:37 #4
Igang med resten af dine spørgsmål
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 12:06 #5
ikke mere!
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 12:09 #6
Godt gået næsten - dem der ikke er kommet svar i kan du smide et selv i og acceptere dit svar.
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 12:26 #7
ja men der er jo stadig chance for der en eller anden der kommer forbi mit spørgsmål på dem, og svarer.
Det er stadig aktelle spørgsmål!
Avatar billede freehelp Praktikant
29. december 2004 - 12:42 #8
Tror du selv på der kommer indlæg 4 måneder efter du oprettede det??.

Så kan du jo lukke dem du stadig mangler hjælp til, og så oprete dem igen
Avatar billede jondmac Nybegynder
30. december 2004 - 10:17 #9
Svarer du ikke på et såørgsmål hvis du kommer forbi det i en søgning?
De spørgsmål er stadig gyldige, ellers kan jeg jo oprette dem på ny!
Avatar billede freehelp Praktikant
30. december 2004 - 11:24 #10
Folk på eksperten hopper udenom de brugere der ikke viser de er seriøse, derfor mine råd til dig :)

Hvordan du bruger eksperten bestemmer du helt selv, men folk stopper med at hjælpe dig, hvis ikke du viser dem lidt respekt. Det er vel klart?