Avatar billede linform Nybegynder
17. marts 2001 - 20:56 Der er 6 kommentarer

DVD-drev hakker meget og giver læsebesvær

Mit DVD-drev, Pioneer DVD-104SZ  10/40X,
fungere ok bortset fra, at det ofte \"hakker\" ved læsning og derfor tager lang tid - enkelte gange går det helt i stå ved læsning !

Jeg mener at have læst et sted, at man kan installere software der nedsætter drevhastigheden og dermed gør læsningen mere stabil ! Kender du et sted, hvor dettte software findes ?
Avatar billede krusell Nybegynder
17. marts 2001 - 20:59 #1
Hos www.asus.com har de et sådan program, men kan ikke helt huske om det kun virker til asus, det tror jeg dog ikke.
Ellers måske hos www.download.com eller www.tucows.com
Avatar billede krusell Nybegynder
17. marts 2001 - 21:02 #2
Avatar billede linform Nybegynder
17. marts 2001 - 21:13 #3
OK - Jeg prøver \"asus\"-programmet !
Avatar billede krusell Nybegynder
17. marts 2001 - 21:18 #4
Held og lykke :-)
Avatar billede linform Nybegynder
17. marts 2001 - 21:50 #5
Asus-programmet giver en fejlmeddelse : \"kan ikke ændre hastigheden !\"

Jeg har checket flere download-steder uden held

Kender i andre programmer der virker på Pioneer DVD - 104 ?

Avatar billede jansoe Nybegynder
18. marts 2001 - 09:43 #6
det er nødvendigvis ikke sikkert at det er drevet der er noget galt med eller softwaren
du skriver ikke hvad det er du skal læse.
hvis det er film du skal læse/se kræver det en rimelig hurtig processor
et absolut min. er ca. 333 mhz,men det giver sig selv at desto større processor jo bedre resultat