Avatar billede mirage17 Nybegynder
26. december 2004 - 14:15 Der er 1 kommentar

Bedste indstilling ?

Hejsa Jeg har endelig fået samlet en supermaskine (Syntes jeg selv) problemet er bare at jeg ikke er tilfreds endnu.. Primært bliver maskine brugt til spil, men jeg kan ikke mærke den store forskel på min gamle pc AMD 2200 med Geforce FX 5600 - 256 MB og 1000 GB Ram.

Kan i hjælpe mig ,da jeg ikke er den bedste til de forskellige indstillinger.. jeg er rimlig sikker på at jeg har de nyeste drivere...

Den maskine jeg har nu .

Pentium 4 3400 Mhz
1 GB Ram
MSI Radeon X800 Pro med 256 MB Ram

Med Venlig Hilsen Christian
Avatar billede re-flex Nybegynder
28. december 2004 - 00:44 #1
Du skal først være sikker på at din FSB passer med din FSB til din CPU og RAM, ellers vil din computer miste hastighed.

Det kommer jo også an på, hvilke spil du afvikler. Er det spil som CS, vil du næppe kunne mærke den store forskel. Men i nyere spil, som fx Doom 3 og FarCry, vil skulle du gerne kunne i højere grafikdetalje uden at miste nogen performance. Dine spil vil nødvendigvis ikke køre hurtigere, men du vil have mulighed for bedre grafik.

I princippet kommer det også lidt an på din refresh rate. Der er ikke nogen grund til at spillet har en FPS på 120, hvis din skærm alligevel kun køre 70Hz.

Din gamle maskine vil egentlige kunne køre de fleste spil, bare ikke med ligeså mange detaljer, som din nye computer...