Avatar billede jenskmo Nybegynder
25. december 2004 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

backup af egne ps2 spil

Hej.
Datteren har fået nye ps2 spil i julegave og de skal jo gerne holde længere end til februar, så derfor skal jeg lave en backup af dem.
Har gjort det med succes før, men kan ikke huske hvordan
Har chip i ps2 eren.
håber på lidt hjælp.
glædelig jul og godt nytår til alle der læser dette.
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:02 #1
Du skal bruge en dvd brænder... og så bare brænd din cd:)... på en dvd skive selvfølgelig
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 06:42 #2
jenskmo->> Du har mange åbne spørgsmål.. husk at lukke dem
Avatar billede jenskmo Nybegynder
03. januar 2005 - 10:26 #3
jeg fandt ud af at bruge dvd decrypter som laver et iso image som den ligeledes brænder, så fint nok.
kalp du får pointene for at være den eneste.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 19:17 #4
så skal du lige markere mit navn og trykke på accepter knappen så det bliver lukket:)
Avatar billede jenskmo Nybegynder
03. januar 2005 - 23:26 #5
havde ellers accepteret men glemte måske at markere dit navn , lad os se om de virker nu. dET KAN IØVRIGT VÆRE GRUNDEN TIL DE MANGE ÅBNE SPØRGSMÅL DU OMTALER. jEG SYNTES NEMLIG AT HAVE ACCEPTERET SVARENE HEN AF VEJEN.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:41 #6
Det helt okay:) Dette spørgsmål er i hvertfald lukket af nu:)