Avatar billede friost Nybegynder
23. december 2004 - 21:37 Der er 7 kommentarer

Drengene fra Angora

Man kan se de vidunderlige Drengene fra Angora på dr.dk. Og hvis man har lyst til at hente afsnittene kan man det. Men det er et link man henter på 1 kb, og ikke selve afsnittet!!!

Kan man hente alle 24 afsnit fra dr.dk??
Avatar billede thegoldendeamon Nybegynder
23. december 2004 - 21:43 #1
Du kan ikke downloade dem, men du kan streame dem med Realplayer... Den gratis man henter fra nettet kan ikke optage, men hvis du er villig til, at betale for en fra Realplayer, kan den også optage...

Så med andre ord... Du skal finde et program der kan Streame... Og så skulle den være i hus...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. december 2004 - 21:45 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. december 2004 - 21:46 #3
http://www.fraps.com/ kan sakse/recorde video fra skærmen...
Avatar billede friost Nybegynder
13. december 2005 - 15:28 #5
Tak for hjælpen. Jeg kunne ikke lige få det til at virke. Men skidt med det... Ventede i stedet på Season 1 og 2... Den er go'! LOL! (Lidt plat)

Anyways

Men jeg mangler svar fra majsmarken.

15 point til jer hver...

Friost...
Avatar billede friost Nybegynder
30. december 2005 - 16:13 #6
majsmarken
Avatar billede friost Nybegynder
30. december 2005 - 16:14 #7
majsmarken.....jeg skal bruge et svar fra dig.