Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 19:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skindjakke alá Simon Kvamm

Hej

Herinde plejer man sgu altid at få en god hjælp. Derfor tror jeg også i er behjælpelige denne gang!

Det jeg søger en sort skindjakke i noget blødt og tyndt skind. Det skal være den korte model som kun går lige til hoften. Den skal have en sort stofkant hvor jakken slutter - samt for enden af ærmerne!

Jakken ses ofte i britisk britpop, og Simon Kvamm fra drengene fra Angora har en magen til!

Så er mit spørgsmål bare, - hvor kan man købe sådan en jakke henne i København?

I må meget gerne sende links også!

Jeg skal og må eje sådan en jakke! da jeg synes den er enormt cool og lækker!

Hilsen rthrane
--
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 19:50 #1
ok 50 point mere..
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 20:09 #2
venter spændt på alle de svar i sidder og skriver:-)
Avatar billede goaul Praktikant
21. december 2004 - 20:32 #3
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 21:01 #4
Nå ja google havde jeg ikke tænke på!

Er det ikke noget med der også er noget der hedder jubii.dk?

;-)
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 21:03 #5
Men tak.

Men det kan ikke passe der ikke findes et svar!
Avatar billede serverservice Praktikant
21. december 2004 - 21:08 #6
Avatar billede fotobob Nybegynder
21. december 2004 - 21:14 #7
nej heller ikke.
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. december 2004 - 16:16 #9
scaffolder > ja tæt på! den skal bare være sort..
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. december 2004 - 19:34 #10
desuden har jeg en del billeder af den! det jeg gerne vil frem til er hvor man kan købe den!
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. december 2004 - 20:20 #11
jeg tager til København i morgen! og har tænkt mig at lede i butikkerne på Strøget og sidegaderne!

Nogen der har nogle konkrete forslag til hvor man kan købe den?
Avatar billede fotobob Nybegynder
24. december 2004 - 13:55 #12
lukker...slut dut..