Avatar billede mdj Nybegynder
17. marts 2001 - 00:18 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo til advokatfirma

Hejsa jeg sidder her og leger med et logo til et advokatfirma. firmaet siger at bogstaverne B og M skal indgå.

- du kan se hvorfor, på www.monocoders.com/ny
eller deres nuværende side: www.brandt-madsen.dk

Det må gerne matche farverne på den \"nye\" side. :)

Mvh
Morten
www.mdj.dk
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 00:21 #1
Hvad skal der stå på logoet? B M?
Avatar billede repsac Nybegynder
17. marts 2001 - 00:26 #2
Jeg ville nok holde logoet stilrent. Baggrunden i én farve - evt. den grå som du bruger til markering af noget tekst - og BM en en anden neutral farve.

Det ser ok ud nu, men baggrunden er for snusket. Lav den ensfarvet. Det bliver det lidt kedeligt af, men samtidig også kontroversielt og troværdigt ... bla bla bla ...
Avatar billede repsac Nybegynder
17. marts 2001 - 00:27 #3
Måske var det noget med noget håndtegnet streg-skitse-tegning ... ? - det kan jeg godt fikse, hvis og hvis ... --> casper@thomsen.as
G\'Nat!
Avatar billede jicki Nybegynder
17. marts 2001 - 00:28 #4
Det var et logo som du søgte, ik? :o)
Avatar billede js17dk Nybegynder
17. marts 2001 - 00:38 #5
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. marts 2001 - 01:53 #7
Bare et spinkelt forsøg :)

http://www.nanoq.dk/Eksperten/brandtmadsen.gif

NanoQ
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 02:36 #8
jaa, du skriver ikke hvor stort det skal være, men her er der et forslag på 468x60:

http://www.3dmaxer.dk/advokat3.gif

er det noget lignende det du har tænkt dig?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. marts 2001 - 02:48 #9
3dmaxer, ser sgu godt ud... prøv lige at smid en version uden paragraftegnene på... de er \"lidt for meget\"...  :)
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 12:01 #10
Jeg vil lige høre mdj om det er i den stil før jeg bruger mere tid på det.
Avatar billede mdj Nybegynder
17. marts 2001 - 14:27 #11
>>3dmaxer, du har helt sikkert fat i noget, men som nanog siger, paragraferne er lige lidt for meget...

i øvrigt tak for de godt forslag, jicki, jeg tror ikke lige at det er sådanne logoer et advokatfirma vil have i deres brevhoved ;) jo simplere jo bedre
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 15:18 #12
okay, her er de fjernet. Synes dog der mangler noget i højre side, så der er lige et par alternativer:

http://www.3dmaxer.dk/advokat4.gif
http://www.3dmaxer.dk/advokat5.gif
http://www.3dmaxer.dk/advokat6.gif
Avatar billede mdj Nybegynder
17. marts 2001 - 20:49 #13
>>3dmaxer - købt ;) har du filerne i photoshop eller et andet format, hvor lagne stadig er intakte?

Mvh
Mdj
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:36 #14
jooo, det har jeg da, men jeg er nu ikke meget for at gi\' mine arbejdsfiler væk.
Avatar billede mdj Nybegynder
18. marts 2001 - 18:23 #15
Hmmm ok
Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 13:41 #16
Hvornår lærer folk forskellen på et LOGO og et BANNER - og hvornår lærer folk at bruge den rigtige kategori.

3DMaxer->Når man får ens point plejer man at uddele ens arbejdsfiler.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
19. marts 2001 - 14:25 #17
Prodic > Det er muligt at nogen gør det - jeg har dog ikke selv set nogen gøre det i de spm. jeg har læst. Jeg gør det ikke pga. jeg gerne vil beholde et hvis bevis for, at det er mig der har lavet opgaven. Endvidere kan arbejdsfilen blive misbrugt - jeg siger ikke at mdj ville gøre det, men der er folk der kan finde på det. Spørgsmålet var ang. et logo/banner og ikke en arbejdsfil, som der kunne arbejdes videre på.

Men det er bare min holdning. :-)

mdj > det skal lige siges, at hvis du ønsker små ændringer i banneret, så vil jeg naturligvis godt lave det.
Avatar billede mdj Nybegynder
19. marts 2001 - 15:21 #18
Jeg kan ikke se noget problem, jeg skulle godt nok bruge et logo, men mit sprøgsmål var envendt som inspiration, ikke udvikling af samme - jeg kan godt selv lave et logo/banner, jeg manglede bare et par idéer.