Avatar billede graspman Nybegynder
20. december 2004 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trådløs ip telefon

Hejsa.

Er der nogen der ved om der er nogen form for trådløse telefoner der kan bruges sammen med IP-telefoni. Det skulle gerne være samlet i én, istedet for en boks + en stationærtelefon.
Ligsom den der er smidt på markedet som der har skype...
Avatar billede hr.usb Nybegynder
20. december 2004 - 11:05 #2
her er så den du nævner - iøvrigt dansk udviklet
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=363165
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
20. december 2004 - 16:39 #3
den sidste, er pt den telefon der er i reklamerne.. skulle være god..
Avatar billede graspman Nybegynder
21. december 2004 - 09:15 #4
Ja. Men jeg skal bruge en udbyder der ikke er skype. Dvs. en der er uafhængig af udbyder/producent.
Måske jeg bliver nødt til at købe Sipura og en trådløs telefon....
Avatar billede hr.usb Nybegynder
21. december 2004 - 10:28 #5
her er et forslag med brug af PCMCIA -kort - kan også får som PCI kort
virker som base for alm. dect.tlf.
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=359405
Avatar billede graspman Nybegynder
21. december 2004 - 11:16 #6
Jeg har kigget på divs. løsninger - tror jeg køber en sipura og bruger den.
Gider i smide et par svar - så fordeler jeg et par points.

takker