Avatar billede lazlowdk Nybegynder
18. december 2004 - 19:35 Der er 6 kommentarer

fade in.

Som en slaks intro til min hjemmeside sak logoet langsomt fade ind... hvordan kan man gøre dette...
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. december 2004 - 19:39 #1
ved at lave logoet som en gif animation eller med Flash
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
18. december 2004 - 19:40 #2
gif giver for grimt et billede.... er der er sted man kan få flash skabeloner... for jeg har iokke råd til programmet...
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. december 2004 - 19:48 #3
Der findes flere billige flash cloner der er ret gode. Jeg har selv brugt swish fra http://www.swishzone.com/ der vist fås i en trial version og ellers er jeg sikker på at du kan få lavet effekten til dig i flash kategorien hvis du har billeder og ved hvordan det skal se ud
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
18. december 2004 - 19:53 #4
flashkategorien??
Avatar billede got-it Nybegynder
18. december 2004 - 22:17 #5
Hvis du uploader logoet, vil jeg godt kigge på det, for dig.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. december 2004 - 02:03 #6
det ligger på www.deadgiraf.dk/gta.jpg