Avatar billede spectro Nybegynder
17. december 2004 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Grafikkort driver?

Hey eksperter

Jeg har en bærbar Fujitsu Amilo A1640, jeg ved bare ikke helt præcist hvilken driver jeg skal have til grafikkortet. Inde på enhedshåndteringer står der at grafikkortet hedder SIS M760, og driveren som er installeret i nu, har jeg hentet herfra:

http://download.sis.com/download_step1.php?act=Search&mode=2&category=14&subcategory=215&os=4&x=17&y=6

Men såvidt jeg kan se står SIS M760 ikke på listen, men kun SIS 760.

Nogen som ved om der er forskel på disse to, eller betyder M'et bare at det er mobil (altså til bærbar)?

Og evt. hvor jeg kan finde de nyeste drivere?

Håber i kan hjælpe
Spectro
Avatar billede nopsen Ekspert
17. december 2004 - 21:39 #1
ja m betyder at det er til bærbar (mobile)
du skal hente driveren hos fujitsu.
Avatar billede nopsen Ekspert
17. december 2004 - 21:40 #2
husk at lukke dine andre spørgsmål og meld tilbage til dem der hjælper.
Avatar billede spectro Nybegynder
17. december 2004 - 21:43 #3
Hvordan gør man?

Jeg er ny, herinde og ved ikke hvordan jeg giver point, eller lukker spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2004 - 21:51 #4
Avatar billede nopsen Ekspert
17. december 2004 - 21:51 #5
ok du lukker ved at markere den persons navn som du mener har besvaret dit spørgsmål og trykker på accepter, hvis der kun er kommentarer, beder du den som har besvaret dit spørgsmål om at lægge et svar.
hvis du ikke kan bruge nogen af svarene, kan du lukke spørgsmålet ved selv at lægge et svar og acceptere dette. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2004 - 21:53 #6
Avatar billede spectro Nybegynder
18. december 2004 - 22:53 #7
Hej john stigers

Alle de drivere som findes på den side medfølger med cd'en jeg fik med bærbaren, og har selvfølgelig også selv været derinde for at se, men desværre uden held.

Så jeg fandt en på det link jeg har skrevet i spørgsmålet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2004 - 16:51 #8
???
øøøhhhh...

Jeg svarer på det du spørger om og så tager du point selv?

"Og evt. hvor jeg kan finde de nyeste drivere?" var jo kun et tillægsspøgsmål - men åbenbart det vigtigste...

Næste gang, så gennemse lige dit spørgsmål for det var vist formuleret helt forkert <;)