Avatar billede mick Nybegynder
17. december 2004 - 14:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CMS system i ASP/ASP.NET og SQL-Server

Er der nogen som kan anbefale et godt CMS-system som opfylder følgende krav:

- Skal køre i ASP ell. ASP.NET og MS SQL Server 2000
- Jeg skal have fuld kontrol, dvs. alt skal instaleres på min egen server
- Der skal være snak om en engangsinvestering. Dvs. ingen månedlige licensudgifter
- Pris max. 15.000kr.

Jeg har set lidt på: http://www.xigla.com/absolutenmnet/index.htm

Jeg bruger i dag andre produkter fra Xigla og er egentlig godt tilfreds med det, men jeg vil orientere mig lidt før jeg bestemmer mig for CMS system.
Avatar billede lava Nybegynder
17. december 2004 - 14:58 #1
http://www.dotnetnuke.com

De 15.000 kan du sende til et julemærkehjem.

Lava
Avatar billede areon Nybegynder
19. december 2004 - 13:56 #2
Kunne du være interesseret i en unik udviklet løsning som netop opfylder dine behov?
Avatar billede mick Nybegynder
20. december 2004 - 13:48 #3
areon> Det kan jeg muligvis. Har du noget at tilbyde?
Avatar billede areon Nybegynder
20. december 2004 - 14:13 #4
Jamen, hvis jeg fik din kravsspecifikation kunne jeg jo lige kigger igennem hvordan og hvorledes, og give dig et konkret tilbud til CMS systemet så det bliver lige som du behøver det...

Herudover er jeg også meget interesseret i at høre hvornår din deadline er..

Men mail det hele til mig og vi kan snakkes ved derover...

Mange Julehilsner
Thomas Sørensen
ts@net4you.bg
Avatar billede fagerholt Nybegynder
21. december 2004 - 09:31 #5
mick > Kan du ikke sende mig en mail på fagerholt@ofir.dk. Jeg vil gerne sende dig et tilbud, men synes ikke lige at alle detaljerne skal frem her.
Avatar billede areon Nybegynder
21. december 2004 - 13:08 #6
Mick > venter stadig på din kravsspecifiaktion mester..

Med venlige JuleHilsener
Thomas
Avatar billede mick Nybegynder
21. december 2004 - 13:16 #7
Mange tak for responsen. Den mængde med tid jeg kan benytte til implementering af et nyt CMS-system taget i betragtning, tror jeg at jeg vælger en færdig "hyldevare" løsning.

Det bedste er naturligvis en skrædersyet løsning, men dette vil kræve mere arbejde fra min side i form af udarbejdelse af kravspec., prototypetestning, etc.

Men ellers tak for tilbudet.....
Avatar billede areon Nybegynder
21. december 2004 - 13:23 #8
Det var så lidt.. du kan bare skrive hvis du står og mangler noget i fremtiden..

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Net4you
Avatar billede mick Nybegynder
08. januar 2005 - 16:44 #9
Lukker