Avatar billede edbmongolen Nybegynder
17. december 2004 - 08:21 Der er 8 kommentarer

Kan ikke se siden.

Hej eksperter.
Jeg ved ikke meget om html, men jeg har trods alt banket en hjemmeside sammen i frontpage, jeg har fået to klager over at siden ikke vises korrekt.
Jeg mener selv det er noget med jawa.
siden hedder www.alleroed-mc.dk
Kan jeg ændre siden eller hvad skal jeg gøre ?. kom med er bud.
Avatar billede flintstone Novice
17. december 2004 - 13:24 #1
Min IE crasher, når jeg går væk fra din side. Mærkeligt. Det err nok alt det java halløj. Men din menustruktur er lidt forvirret i mine øjne. Bare en observation. Ellers ser den ok ud.
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
17. december 2004 - 19:59 #2
Hej flintstone, tak for de rosende ord, men tror du ikke de fleste comp. idag afspiller jawa automatisk
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
17. december 2004 - 20:03 #3
Ok.. nu forstår jeg hvad du mener med menustruktur, knapperne skubber sig sammen når ie. åbner i halv størrelse HVORFOR gør den det..
Avatar billede flintstone Novice
18. december 2004 - 12:53 #4
Når jeg ser din kode på siden, så ser det meget uoverskueligt ud. Ikke fordi jeg er særlig professionel. men jeg kan godt lide det simpelt. Jeg mener, hvorfor gøre det mere besværligt for sig selv end allerhøjest nødvendigt. Indrømmet, det er da fedt med lidt gode effekter o.s.v, men hvis man er novice indenfor HTML, så bør man, efter egen opfattelse og erfaring, starte med noget mere simpelt. Så prøv at starte forfra, leg lidt med nogle forskellige effekter o.s.v, men begræns alt "gejlet" i starten og lad være med at uploade siden før du selv er helt 100% tilfreds med resultatet og har gennemchecket for fejl o.s.v
Avatar billede flintstone Novice
18. december 2004 - 12:55 #5
Og husk at lukke detteher http://www.eksperten.dk/spm/570453 c",)
Avatar billede flintstone Novice
18. december 2004 - 13:21 #6
Et lille fif......<title>Allerød MC</title>....skal stå i din <head> sektion. Den er lige kommet på den forkerte side af </head> tagget.
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
18. december 2004 - 15:45 #7
Tak for fiffet.. er klaret nu.
Avatar billede flintstone Novice
18. december 2004 - 15:59 #8
Ok....men husk at uploade din index.htm, så man kan se det på din side.

Håber min kommentar blev modtaget positivt c".)