Avatar billede imma Forsker
16. december 2004 - 22:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

det samme som på internetcafe

hejsa..

jeg arbejder på et fritidshjem og vil gerne beskytte deres computere fra de små pilfingre...

Jeg ved der findes nogle programmer, så man bare kan ligge programmerne og spillene over i nogle programmer så det kun er det de kan klikke på..

Forstår i hvad jeg mener...

Vil gerne have et program som fungere ligesom på en internetcafe please hjælp
Avatar billede ppr Nybegynder
16. december 2004 - 23:42 #2
Avatar billede imma Forsker
16. december 2004 - 23:54 #3
det skal mere være i stil af en "skal" så man kan ligge alle spil ind i en mappe og alle internetting i en anden.. og så lave det grafisk opbygget så børnene fatter hvad de skal trykke på...
Avatar billede leif Seniormester
19. december 2004 - 00:35 #4
Der findes et lækkert program udviklet af et dansk firma, www.smartlaunch.dk

Det fungerer på den måde at den ligger et andet interface oven på Windows, så de kun har adgang til de ting som du har givet lov til !
Avatar billede serverservice Praktikant
08. januar 2005 - 16:23 #5
Jeg er ikke 100% inde i hvad du vil , men et oplagt "våben" mod pilfingre er at bruge deepåfreeze så du kan fryse hele pcen . Så vil pcén få sin originale struktur efter genstart og de kan ikke umidelbart ændre på setup eller programmer- kan det bruges?
http://www.deepfreezeusa.com/trial.asp                                    demo
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2005 - 16:25 #6
ppr -> Har du prøvet Reborn ?
Avatar billede ppr Nybegynder
09. januar 2005 - 12:16 #7
leif> Nej men prøv at kontakte dem.
Avatar billede leif Seniormester
09. januar 2005 - 12:18 #8
ppr -> Er bestilt !
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2005 - 00:00 #9
Jeg kan oplyse til imma og alle jer andre at det ene sted jeg er tilknyttet, er vi igang med at sætte Reborn kort i maskinerne, oven i det har vi stadig valgt at køre med SmartLaunch !

imma -> Nu siger du at du arbejder på et fritidshjem, så kunne www.enologic.com også være et program du skulle kigge på hvis de kan komme på nettet !
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2005 - 21:44 #10
Har du fundet frem til noget ?

Må jeg henvise dig til at du har mange åbne spørgsmål endda helt tilbage til d. 02/03-2000 ( http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&start=0&spm_creator=imma&spm_part=&spm_answer=&status_0=off&status_1=on&status_2=on&status_3=off&status_4=off ), hvis du ikke har fået tilfredsstillinde svar, svarer du selv med en begrundelse og accepterer dit eget svar.
Avatar billede leif Seniormester
19. april 2005 - 21:42 #11
Er det ikke på tide at lukke ?
Avatar billede leif Seniormester
03. juni 2005 - 10:59 #12
Har du du overvejet at lukke nogen af alle dine åbne spørgsmål ?