Avatar billede basicq Nybegynder
16. december 2004 - 09:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gmail inviteme

Nogen som vil invitere mig til gmail? så vil jeg blive glad. Jeg kan smide nogle point! hvor mange vil i ha'? Jeg vil betragte det som en tidelig julegave fra en gavmild exp brugere...

adamg@zico.dk
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 09:31 #1
Avatar billede basicq Nybegynder
16. december 2004 - 09:37 #2
Taaaark det var da super... :-) Du skal have mange tak :-)
Avatar billede exp Juniormester
16. december 2004 - 09:50 #3
mrmox2 >>
Du bedes hurtigst muligt give de 60 point tilbage til basicq, da det ikke er tilladt at uddele point for gmail invitationer.
Såfremt dette ikke sker, vil det blive betragtet som ulovlig pointoverførsel.

exp/coadmin
Avatar billede kenp Novice
16. december 2004 - 10:10 #4
exp -> så skal du vist også lige i det spøgsmål som der bliver linket til herfra.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 16:14 #5
exp> ups, det vidste jeg ikke :-)
basicg: jeg laver lige et spm med points til dig
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 16:16 #6
basicg> gå ind her og læg et svar http://www.eksperten.dk/spm/571811
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 16:19 #7
exp> er det fordi det er en løsning der ikke er tilgængelig for alle?? for så kan jeg da godt se at det ikke er meningen at man skal have pts. sry
Avatar billede kenp Novice
16. december 2004 - 16:21 #8
mrmox2 -> det kan jeg sagtes fortælle for det er nemlig lige derfor :)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 16:24 #9
kenp> det er jo hvad der sker i kampens hede.
jeg har bare flere invites liggende og alle jeg kender (som vil have gmail) har det allerede :D
Avatar billede kenp Novice
16. december 2004 - 16:29 #10
jeps det kan ske ;) (jeg bruger dog ikke gmail har dog en konto)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. december 2004 - 16:53 #11
jeg syns gmail er genial til exp fordi den samler indlæg med samme emne - det gør det meget nemmere at overskue end på hotmail jeg brugte før.
Avatar billede exp Juniormester
16. december 2004 - 21:05 #12
mrmox2 >>
både du og kenp har ret - det er lige præcis grunden :-)

exp/coadmin
Avatar billede kenp Novice
16. december 2004 - 21:23 #13
mrmox2 -> nu har jeg min private mailserver så ejg har ikke de store problemer med det ;) men ja den er klart bedre end hotmail.