Avatar billede hejmedjer Nybegynder
14. december 2004 - 22:09 Der er 2 kommentarer

IE taber internet når VPN klient har forbindelse og virker

Hej , mit problem er når VPN forbindelse er oprettet og virker. kan IE på klient pc ikke "se" internettet. VPN server er placeret 20 KM væk. Når VPN forbindelse afbrydes er IE på klient pc i forbindelse med internetet igen. ET gæt kunne være at IE på klient pc søger internet gennem VPN. Hvad er problemet/løsningen
Avatar billede ranglen Nybegynder
14. december 2004 - 22:51 #1
for vpn-forbindelsen, gå ind under indstillinger for tcp/ip > avanceret og fjern fluebenet 'brug default gateway på remote netværk'

Det burde fikse problemet
Avatar billede hejmedjer Nybegynder
16. december 2004 - 21:41 #2
Det gjorde det . Mange tak