Avatar billede -kick- Nybegynder
13. december 2004 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback, inspiration, site vurdering.

Hej. Jeg vil lave et site, som handler om "company, enhverv".
Altså, det er lidt svært at forklare;;

Hvis i har set www.Zaittam.dk så er det sådan et site jeg vil lave, hvor man tjener penge på forskellige kunder.

Men det jeg har svært ved, af og vælge et godt design, altså farverne.

Nogle der kan komme med nogle gode farver til sådan et site?
Meget gerne også side opbyningen.

På forhånd tak.
Avatar billede klangens Nybegynder
14. december 2004 - 17:36 #1
Meget pæn side, det mørkeblåer måske lige mørk nok, ellers flot.
Avatar billede -kick- Nybegynder
14. december 2004 - 18:42 #2
Ikke på den måde, vil have inspiration om et site, LIGESOM det :]
Avatar billede -kick- Nybegynder
18. december 2004 - 14:13 #3
Anyway, lukker.